مقدمه: مربیان ومعلمان همه روزه با دانش آموزان زیادی سرو کار دارند و هر کدام از این دانش آموزان با توجه به مسائل خانوادگی، تفا
0
10.2k
محتوای فایل دانلودی
بخشی از متن
ممکن است دانش آموزی که اختلال توجه دارد گاهی اوقات نیازمند دریافت علامت از سوی شما باشد، در زمان بی توجهی، یک سیگنال ظریف به دانش آموز بیش فعال دهید تا به او هشدار داده شود که باید به صندلی خود بازگردد. این سیگنال یا علامت ها ممکن است شامل چشمک زدن، لمس شانه یا کشیدن آرام گوشتان باشد. برخی اوقات باید نام او را به آرامی بگویید تا توجه اش جلب شود. در صورت لزوم، با تذکر شفاهی به دانش آموز او را تشویق کنید تا به صندلی خود بازگردد.